loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 346 2012/09/15 نظرات (0)
سرمربی تیم ملی فوتبال درخشش دروازه‌بان لبنان را دلیل اصلی شکست ایران اعلام کرد.

جام ورزشي؛ سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از شكست تيمش مقابل لبنان در نشست خبري اظهار داشت: «اين برد را به تيم لبنان تبريك مي‌گويم. فكر مي‌كنم بازي امشب نشان دهنده واقعيت‌ها در زمين نبود. ما استحقاق باخت را نداشتيم. بر حريف كاملا كنترل داشتيم. فكر مي‌كنم امشب يك مرد افسانه‌اي متولد شد (دروازه‌بان تيم لبنان) و در نهايت بايد بگويم عباس يك ، ايران صفر. ايران فرصت‌هاي زيادي را خلق كرد اما موفق نشد.»


وي در پاسخ به اين سوال كه شما در مقابل لبنان شكست خورديد و با قطر هم مساوي كرديد و بازي بعدي با كره بازي سختي خواهد بود؟ گفت: «مطمئن هستم ديدار با كره بازي سختي خواهد بود. در كنفرانس قبلي هم گفتم كه سه تيم چهار امتيازي هستيم. همه اين تيم‌ها راه طولاني براي آينده دارند و قطعا بازي ما با كره يكي از آن بازي‌هاي سخت در ادامه راه است.»


وي در خصوص مسعود شجاعي و محمد غلامي كه مدت‌ها براي تيم ملي بازي نكرده‌ بودند گفت: «در درجه اول بازي امشب فقط يك سو داشت و آن حمله ايران به سوي دروازه لبنان بود. ما 90 دقيقه لبنان را تحت فشار گذاشتيم و آن‌ها فقط با يك حمله و ضربه سر به گل رسيدند. همان طور كه گفتم اين نتيجه به تيم لبنان كمك كرد كه روحيه جنگندگي تيم لبنان براي ادامه مسابقه‌ها زيادتر شود و اين اتفاقات در فوتبال مي‌افتد. ما بايد با خلق موقعيت‌هايي كه داشتيم حداقل به يك گل مي‌رسيديم اما نشد.»


وي ادامه داد: «دروازه‌بان لبنان توانست بسياري از موقعيت‌هاي ايران را بگيرد و ستاره مسابقه امشب شود. اضافه كنم كه شما به عنوان يك رسانه ايراني بايد بدانيد كه 7 نفر از بازيكنان اصلي ما در بازي نبودند كه اين بر مسابقه امشب ما تاثير گذاشت. بايد اضافه كنم بازيكناني مثل شجاعي به اندازه كافي تجربه دارند كه مي‌توانند به ما كمك كنند. او در اردوي اردن در بازي دوستانه بسيار خوب بود ولي وقتي كه ما با تيمي بازي مي‌كنيم كه وقت‌كشي مي‌كنند ما چه كار مي‌توانيم بكنيم؟ داوري داشتيم كه در طول بازي به ضرر ايران سوت مي‌زد. در اين چنين شرايطي پدربزرگ شجاعي هم اگر بود نمي‌توانست كاري كند. اتفاقي كه در فوتبال آسيا مي‌افتد وقت‌كشي در مسابقه‌ها است و اين بايد عوض شود.»


كي‌روش همچنين گفت: «تيم‌هايي مثل لبنان نبايد اين كار را بكنند. فقط داور مي‌تواند بازي را متوقف كند اما امشب بازيكنان لبنان اين كار را كردند و هر وقت خواستند خودشان را به زمين انداختند و اگر داور مي‌خواست وقت اضافي بگيرد بايد 10 دقيقه وقت اضافي مي‌گرفت و براي اين كار داور حتي يك اخطار هم به بازيكنان لبناني نداد. هرگاه ايران رو به جلو بود، بازيكنان لبنان خودشان را به زمين مي‌انداختند و جلوي حركت ايران را مي‌گرفتند.»


در این هنگام خبرنگار عرب زبانی به وی گفت شما وضعیت روحی خوبی نداری که این حرف ها را می زنی و تحت فشاری آیا می توانی سرمربی تیم ایران بمانی یا نه و اين كه كه اين بازي احتمالا بازي آخر شما به عنوان سرمربي ايران باشد که کی‌روش گفت: «من آمده ام نظرم را بدهم نه اینکه در مورد نظر شما صحبت کنم.»


خبرنگار لبنانی هم گفت: "خفه شو" و کی‌روش هم در جواب گفت خودت خفه شو. شما آمده ای در نشست خبری جوک تعریف و سایرین را تحریک کنی.


خبرنگاران ایرانی به دلیل توهین به سرمربی تیم ملی به نشانه اعتراض نشست را ترک کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 867
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,761
  • بازدید ماه : 8,621
  • بازدید سال : 40,308
  • بازدید کلی : 1,218,703
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir