loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 517 2014/08/24 نظرات (0)
ماهواره یا دجال واره
دجال اسم شخص خاصی نیست بلکه دجال شخصیتی است که دارای صفات مذموم همچون عصیان و نافرمانی، کفر، مکر و نیرنگ، تزویر و اشاعه دهنده فحشا و منکرات است

به گزارش پایگاه خبری مکران نیوزو به نقل از تنویر، با توجه به هجمه سنگین دشمن در عرصه نبرد فرهنگی، کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرائم اخلاقی با موضوع ماهواره (دجال واره) به همراه سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جهرم و با حضور کارکنان سپاه جهرم، پایوران گردانهای امام حسین علیه السلام جهرم و خفر و سربازان وظیفه برگزار گردید.

علت تعبیر ماهواره به دجال واره

حجه الاسلام قهرمانی ضمن مطرح نمودن این پرسش که چرا از ماهواره به دجال واره تعبیر می کنیم؟ بیان داشت بر طبق احادیث و روایات اسلامی یکی از دشمنان امام عصر (عج) و دوستداران ایشان، دجال می باشد و برطبق نظر برخی از علماء و بزرگان، دجال اسم شخص خاصی نیست بلکه دجال شخصیتی است که دارای صفات مذموم همچون عصیان و نافرمانی، کفر، مکر و نیرنگ، تزویر و اشاعه دهنده فحشا و منکرات است. اکنون نیز ابزار ماهواره و دست اندر کاران آن همان دجال صفتانی هستند که به وسیله فیلمها، عکسها و برنامه های مبتذل و مستهجن و بهره گیری از دروغ و شایعه پراکنی به جنگ با دنیای اسلام برخواسته اند.

سرسخت ترین دشمنان، یهود و مشرکان

نماینده ولی فقیه سپاه جهرم گفت: نکته مهمی که مردم باید توجه داشته باشند اینست که دست اندرکاران شبکه های ماهواره ای صهیونیستها ، بهائیت خبیث  و همجنس بازان کثیف هستند که در نجاست و پستی آنها هیچگونه تردیدی نیست. وی افزود: خداوند متعال نیز در قرآن سوره مائده آیه۸۲ فرموده است: « لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا…» یعنی سرسخت ترین دشمنان نسبت به مومنان را یهودیان (صهیونیسم )و مشرکان خواهی یافت.

اطلاع رسانی به مردم از باب امر به معروف و نهی از منکر

حجه الاسلام قهرمانی ضمن بیان اهمیت مبارزه با دشمنان اسلام  در تمام عرصه های نظامی و غیر نظامی، بیان داشت: وظیفه همگانی ما از باب امر به معروف و نهی از منکر ایجاب می کند که اطلاع رسانی نموده و مردم را از این وضعیت و محتوای آلوده برنامه های ماهواره که مانند غذای مسموم افراد را به هلاکت می رساند، آگاه نمود. وی افزود برخی می گویند از برنامه های ورزشی، آموزشی، کودک و نوجوان ، تاریخی آن استفاده می کنیم، سوال می پرسیم: آیا شبکه های ماهواره ای با آن تعدد کانال عقلانی به نظر می رسد که کسی فقط از همین شبکه های خواص استفاده نماید بالاخره خانواده ، دوستان و آشنایان وی نیز این گونه فکر و عمل می کنند؟

علاوه بر این، اظهارنظر برخی از مسئولین که می گویند: ماهواره بر ایمان مردم اثری نگذاشته است،درست است، اثر مثبتی نگذاشته است اما اثرات  منفی بالائی داشته که آمار فرهنگی، اجتماعی جامعه گویای پر کشیدن ایمان از خیلی از خانواده هاست مانند ازدیاد آمار طلاق، ارتباطات نا مشروع، بی حیایی ، بی عفتی ، بی غیرتی و…

علت دسترسی آسان و رایگان به امکانات برنامه های ماهواره ای

وی اضافه نمود: باید چند سوال جدی از خودمان بپرسیم :

۱-    چرا کشورهای غربی اروپائی که خود شدیدا دچار بحرانهای مالی هستند با چه هدف و انگیزه ای برای برنامه های متنوع ماهواره ای هزینه های کلان می کنند؟

۲-    آن کشورهایی که دسترسی ما به وسائل و ابزار پیشرفته علم و تکنولوژی، داروئی و درمانی، بیماریهای خاص و صعب العلاج و …را تحریم نموده اند، چطور و با چه هدفی ابزار ماهواره و برنامه های آن را تحریم نمی کنند و بالعکس استفاده از آن را سهل الوصول می کنند؟

۳-    جوامع اروپائی که حقوق مسلم ما را در زمینه هسته ای و علمی نادیده می گیرند چطور در این زمینه خود را فرشته نجات و حامی مردم مسلمان تلقی می کنند؟

۴-    چطور این کینه توزان و شیطان صفتان برای پخش برنامه های تلویزیونی و ماهواره ای خود از مردمشان پول می گیرند اما استفاده آن برای ما رایگان و بیشترین تبلیغ نیز برای استفاده رایگان از آن می کنند؟ و دهها سوال دیگر که مطرح است.

آیا وقت بصیرت و بیداری و دلسوزی ما نسبت به دین، فرهنگ ، ارزشها، جوانان و نوجوانان ما نرسیده است؟
در ادامه برنامه نیز پخش ویدئو کلیپ و مستنداتی از عوارض سوء ماهواره بر زندگی، اخلاق ، فرهنگ و ایمان برخی از مردم استفاده کننده از دجال واره به نمایش 

پسر ایرانی بازدید : 925 2012/08/29 نظرات (1)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از ۷۰ فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند. به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان، شیطان پرستی اکنون در حال انتقال نمادها به جامعه است و بزودی به انتقال ایدئولوژی نیز خواهد پرداخت. شیطان پرستی دارای یک جهان بینی بوده و شیطان پرستان برای اثبات حقانیت خود شواهد زیادی دارند و در مواردی می توانند افراد ۶ تا ۶۰سال را با خود همراه کنند. بر پایه این گزارش، شیطان پرستان اکنون در دانشگاه ها و بین دانشجویان رخنه کرده و به اجرای برنامه ها از جمله کنسرت در دانشگاه می پردازند. شیطان پرستان، شیطان را به عنوان قدرت غالب در جهان می دانند و اگر کسی می خواهد در جهان خوب زندگی کند باید با شیطان باشد به طوریکه معتقدند راه خدا از طریق ارتباط با شیطان می گذرد! اما نکته جالب توجه در این میان اینست که آنها از طریق تهیه فیلم و موسیقی، شیطان پرستی را ترویج می دهند و اکنون این موسیقی در میان تعدادی از جوانان دست به دست می شود. مظاهری سیف، نویسنده و جامعه شناس در این باره می گوید: ستاره پنج پر، دو مثلث معکوس روی هم (ستاره داود)، صلیب معکوس ( ضد مسیحیت) و نشانه آمون خدای مصریان را ازجمله نمادهای پیروان شیطان پرستی است. وی همچنین تاکید می کند: باید برای مقابله با این فرقه ها‌، موج فرهنگی در کشور ایجاد شود تا ماهیت این فرقه های انحرافی هر چه بیشتر به جامعه شناسایی شود.

http://jc313.ir/upload/ax/sheytan jc313.ir.jpg

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 427
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 2,193
  • بازدید سال : 33,880
  • بازدید کلی : 1,212,275
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir