loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 427 2015/03/03 نظرات (0)

آموزش غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

آموزش غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

از جمله مهم ترین روش های تبلیغات امروزی، فرستادن پیام کوتاه به گوشی های تلفن همراه است. این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب، بسیار رایج شده است. اما در طرف دیگر، برخی از کاربران تلفن همراه از این تبلیغات خسته شده اند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید این پیامک ها را قطع کنید این مطلب را تا انتها بخوانید.

برای قطع سرویس تبلیغاتی ایرانسل شما میتوانید از 2 طریق اقدام نمایید:

پیامک

برای قطع سرویس از طریق پیامک کافیست عدد 2 را به 5005 ارسال نمایید.

تماس تلفنی

شما همچنین میتوانید با شماره 700 تماس بگیرید و با اتصال به اپراتور درخواست قطع این سرویس را بدهید.

پسر ایرانی بازدید : 237 2013/10/12 نظرات (0)

7عادت غذایی برای داشتن حافظه عالی

شاید باورتان نشود، اما براساس نتایج تحقیقات، شما می‌توانید با رعایت هفت عادت ساده، خطر ابتلا به آلزایمر را 70 تا 80 درصد کاهش دهید. این مطلب چندی پیش در نخستین کنفرانس سالانه بین‌المللی تغذیه و مغز عنوان شده است.

به گزارش جام جم، 16 محقق شواهد محکمی را در نشریه «پرونشن» ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد پیروی از این هفت عادات نه فقط از آلزایمر بلکه از بروز بسیاری از بیماری‌های عصبی جلوگیری می‌کند. این بیماری‌ها را باید راهزنان مغز انسان در مسیر پرپیچ و خم زندگی به شمار آورد.

1 ـ روغن‌های ترانس و اشباع را در برنامه غذایی خود به کمترین مقدار ممکن برسانید: این روغن‌های بد، سبب افزایش میزان کلسترول خون می‌شود. کلسترول بالای خون احتمال تشکیل پلاک‌های خطرناکی را در مغز افزایش می‌دهد که سبب بروز بیماری آلزایمر می‌شود. مطابق پژوهش‌های اخیر، افرادی که بیشترین میزان روغن اشباع شده را مصرف می‌کنند سه برابر بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر قرار دارند.

2 ـ سبزیجات، میوه‌ها و غلات کامل (غلات سبوس دار) ‌باید جزء‌ اصلی رژیم غذایی شما باشد: این خوراکی‌ها سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی است که از مغز محافظت می‌‌کند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد مصرف مقادیر زیاد میوه و سبزی در کاهش خطر بروز زوال قوای شناختی نقش دارد. رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی خطر ابتلا به چاقی و دیابت نوع 2 را نیز کاهش خواهد داد و هر دوی این بیماری‌ها در بروز آلزایمر موثر است.

3 ـ روزانه پنج میلی‌گرم ویتامین E دریافت کنید: مصرف این آنتی‌اکسیدان با کاهش خطر ابتلا به آلزایمر مرتبط است و می‌توان آن را با خوردن یک مشت آجیل یا میوه‌ها و سبزیجاتی نظیر انبه،‌ آووکادو، گوجه‌فرنگی،‌ فلفل قرمز،‌ اسفناج و خوراکی‌های دیگر دریافت کرد. سعی کنید تا می‌توانید این ویتامین را از خوراکی‌ها به دست آورید. دانشمندان تردید دارند که استفاده از مکمل‌های دارویی به اندازه این خوراکی‌ها بتواند مفید واقع شود.

4 ـ با مشورت و صلاحدید پزشک، مکمل‌های B12 مصرف کنید: مصرف مقادیر کافی ویتامین B12 (حدود 4‌/‌2 میکروگرم در روز) ـ که در خوراکی‌های حیوانی و نیز برخی غذاهای غنی‌شده یافت می‌شود - در کاهش بروز اختلالات شناختی موثر است. در پژوهشی که در دانشگاه آکسفورد روی افراد سالمند دارای برخی اختلالات حافظه صورت پذیرفته، مشخص شده است مصرف این ویتامین می‌تواند وضع حافظه این افراد را بهبود بخشد و سرعت روند زوال عقل را کاهش دهد. اگر بیش از 50 سال دارید یا گیاهخوار هستید به احتمال بسیار زیاد به مکمل‌های ویتامین 12 Bنیاز دارید. به همین دلیل حتما با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.

5 ـ از مصرف مولتی ویتامین‌های دارای آهن و مس خودداری کنید: البته این حکم فقط تا زمانی اعتبار دارد که پزشکتان برای شما چنین مولتی ویتامین‌هایی تجویز نکرده باشد. به هر حال نظر پزشک بر هر روشی اولویت دارد. در واقع بیشتر افراد اگر رژیم غذایی درستی را دنبال کنند آهن و مس کافی را به دست خواهند آورد و به مصرف مکمل نیاز نخواهند داشت. دریافت بیش از حد آهن و مس می‌تواند سبب بروز مشکلات شناختی شود.

6 ـ از پختن غذا در ظروف آلومینیومی خودداری کنید: در عوض می‌توانید از ظروف استینلس استیل (فولاد ضدزنگ)‌ یا ظروف چدنی استفاده کنید. هر چند نقش آلومینیوم در عملکرد مغز هنوز در دست تحقیق و بررسی است، اما اطلاعات اولیه نشان می‌دهد این فلز می‌تواند سبب بروز اختلالات شناختی شود.

7 ـ سه بار در هفته و هر بار به مدت 40 دقیقه تند پیاده‌روی کنید: پژوهش‌ها نشان می‌دهد تمرینات منظم هوازی می‌تواند خطر زوال عقل را 40 تا 50 درصد کاهش دهد.

اگر این هفت نکته را به عادات دائمی زندگی خود تبدیل کنید می‌توانید امیدوار باشید مغزتان در مسیر طولانی زندگی شما را همراهی خواهد کرد.

پسر ایرانی بازدید : 280 2013/09/29 نظرات (0)


     تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی دوشنبه هفته جاری در شمال کشور آغاز شده و گروه هم اکنون در یک رستوران حضور دارند.

    پیش تولید و انتخاب لوکیشن‌های این مجموعه در سکوت کامل خبری طی دو ماه گذشته آغاز شده است.

    ضمن اینکه در سری جدید این سریال ادامه داستان پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد.

    در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

    نگارش متن‌ها توسط سعید مطلبی همچنان ادامه دارد و تاکنون متن‌های ۲۲ قسمت از کل کار آماده شده است. در سری دوم «ستایش» بازیگرانی از بخش سری اول هنوز در مجموعه حضور دارند.

    داریوش ارجمند کماکان ایفاگر نقش حشمت فردوس است. نقش پسر بزرگ او (صابر) را رامسین کبریتی برعهده دارد و سیما تیرانداز نیز نقش انیس را بازی می‌کند.

    همچنین مهدی سلوکی نیز که در سری اول نقش برادر ستایش را عهده دار بود در این بخش نقش پسر ستایش را بازی می‌کند. نقش اصلی، شخصیت ستایش را نیز برعهده لعیا زنگنه گذاشته شده است.

    همچنین در سری جدید مجموعه به جز هنروران، یکصد و شصت هنرپیشه نیز در نقش‌های مختلف ایفای نقش خواهند کرد.

    شهاب تیموریان، فرخ گل‌سفیدی، صمد عدالت‌زاده، فریبا طالبی، هنگامه فرازمند،فاطیما بهارمست،نیلوفر کوخانی و… دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

    سری نخست این سریال که از آذر ۸۹ تا آبان سال ۹۰ روی آنتن شبکه سه رفت، با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و مسئولان شبکه و سازندگان را تشویق به تولید سری دوم آن کرد.

    سریال ستایش ۲

پسر ایرانی بازدید : 249 2013/09/07 نظرات (0)
پسری که دبیرستان را رها کرد و حالا یک میلیاردر شده است!!

جوان 26 ساله ای که دبیرستان را رها کرد، حالا صاحب ثروت افسانه ای 1.1 میلیارد دلاری شده است. خبر فروش پلتفورم بلاگینگ  Tumblr به یاهو توسط دیوید کارپ را حتما شنیده اید؟
ماریسا مایر مدیر اجرایی یاهو حاضر شده برای الحاق کردن پلتفورم بلاگینگ تامبلر به سرویس های یاهو به این جوان 26 ساله 1.1 میلیارد دلار بپردازد.
دیوید کارپ، تامبلر را در سال 2007 در آپارتمان مادرش در مانهاتان بوجود آورد و این سایت اجتماعی اینک 100 میلیون عضو داشته و روزانه 90 میلیون پست روی آن از سوی اعضا منتشر می شود.
ماریسا برای باز پس گیری هویت تاریخی یاهو در بین کمپانی های آی تی، مجبور شده تا تحولات جدیدی در سرویس های خود ایجاد کند و به همین خاطر خرید 1.1 میلیارد دلاری را در راس استراتژی های خود قرار داده تا ناگهان صد میلیون لشگر برای خود ایجاد کند.
تامبلر فوروم آنلاین برای وبلاگ نویسان است که بدلیل کاربر پسند بودن، محبوبیت زیادی پیدا کرده و آنرا دیوید کارپ – پسر بچه دبیرستانی که مدرسه را رها کرد- خلق و مدیریت کرده است.

یک دهه پیش نیز یاهو با پرداخت 1.3 میلیارد دلار، کمپانی موتور جستجوی  Overture را نقدا خریداری کرد و این هفته هئیت مدیره یاهو توافق کرد تا با پرداخت 1.1 میلیارد دلار پول نقد، کمپانی تامبلر را بخرند.
دیوید یکی از مردان خوشبخت نیویورکی است که در عنفوان جوانی میلیاردر می شود، هر چند سال گذسته سعی داشت کمپانی خود را در ازای خرید خانه برای مادرش بفروشد.
ماریسا مایر قول داده بدون اینکه به کمپانی دست بزند، دیوید را همچنان مدیر اجرایی نگه داشته و از وی بخواهد تا توسعه سایت را ادامه دهد. سال گذشته میزان درآمد تامبلر 13 میلیون دلار بوده است.
کاربران کنونی سایت از مالکیت یاهو ابزار نگرانی کرده اند و می گویند ممکن است مدیریت جدید بخواهد تمام موفقیتهای تامبلر را تحت الشعاع قرار دهد و با تغییرات مد نظر خود، فیچر های موفقیت آمیز آنرا خراب کند هر چند مایر روی صفحه تامبلر خود نوشته که "کاربران نترسید". تامبلر بدلیل سرعت بالا و اینکه اجازه می دهد کاربران خیلی سریع متن و عکس و مدیای خود(به خصوص فایل گیف gif) را در سایت منتشر کنند، طرفداران زیادی دارد و از لحاظ فنی میکروبلاگ تعریف شده است.

دیوید کارپ برای ماریسا مایر نوشته که همچنان علاقمند است تامبلر را به صورت مستقل مدیریت کند تا کاربران خیال آسوده درباره این نقل و انتقال پیدا کنند. همچنین برای کاربران نوشته با امکانات یاهو می توان سایت را سریعتر از قبل کرد. وی سه سال قبل به گاردین گفته بود که خیلی ها علاقمند به خریدن کمپانی هستند ولی وی تمایلی به این کار ندارد.
در سال 2008 وی 25 درصد از سهام را به مبلغ 700 هزار دلار فروخت. دیوید پدرش موزیسین و مادرش معلم است. او در سن 11 سالگی کد اچ تی ام ال نوشت و بعدا کمپانی خود را ستاپ کرد. در سن 15 سالگی از مدرسه بیرون زد و در خانه ادامه آموزش را از مادر خود فرا گرفت. در 17 سالگی به ژاپن رفته و مهارتهای برنامه نویسی خود را بالا برد و در سن 21 سالگی در نیویورک تامبلر را ایجاد کرد. و حالا بعد از فروش تامبلر به یاهو اولین کاری که کرد پول خانه مادر خود را پرداخت کرد!
هم اکنون با دختری بنام راشل ایکلی که آشپز است در آپارتمانی در منطقه وست ویلیجز در مانهاتان زندگی می کند. راشل روان شناسی می خواند.



پسر ایرانی بازدید : 448 2013/09/07 نظرات (0)
   
ما نه کف دستتان را می‌خوانیم و نه فالتان را می‌گیریم؛ برای اینکه بگوییم کدام مرد، مرد زندگی شماست، نه می‌توانیم جادو کنیم و نه چیزی را پیشگویی کنیم. تنها می‌توانیم با دیدن و یادآوری برخی نشانه‌ها، امکان شناسایی مرد رویاییتان را برای شما فراهم کنیم. فهمیدن اینکه آیا یکی از همین مرد‌های اطرافتان، مرد زندگی شماست یا نه، کمی زمان می‌برد. پس با نشانه‌های یک مرد رویایی آشنا شوید و ببینید که چه کسی در اطرافتان این نشانه‌ها را در رفتار‌هایش بروز می‌دهد. 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 54,985
  • بازدید کلی : 1,233,380
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir