loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 516 2014/08/24 نظرات (0)
سردار نصیری خبر داد:

طرح دجال واره توسط سپاه برای مبارزه با آفات ماهواره در کشور اجرا می شود

ری - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: طرحی با عنوان دجال واره برای تببین آفات ماهواره در مراحل مختلف توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی شده که حلقه های صالحین در این زمینه نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه نشست سرمربیان حلقه های صالحین با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران و مربیان حلقه صالحین در سالن اجتماعات سپاه سیدالشهدا برگزار شد.

سردار نصیری در این نشست با اشاره به تلاش دشمنان برای سست کردن اعتقادات نسل جوان کشور اظهار داشت:  اکنون دشمن با تمام توان و با سرمایه گذاری ویژه بر روی ماهواره، سعی در ایجاد انحراف در اعتقادات نسل جوان کشور دارد.

باید آفات و مضرات ماهواره در میان نوجوانان و جوانان کشور تببین شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: طرحی با عنوان دجال واره برای تببین آفات ماهواره در مراحل مختلف توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی شده است که حلقه های صالحین در این زمینه نقش مهم و اساسی را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست باید آفات و مضرات ماهواره در میان نوجوانان و جوانان در حلقه های صالحین مطرح شود و مربیان حلقه های صالحین ضمن بالابردن شناخت خود در این زمینه، آگاهی لازم را به نسل جوان کشور بدهند.

نصیری اضافه کرد: اگر به درستی و با برنامه ریزی اصولی، مضرات ماهواره برای جوانان و نوجوانان تبیین شود قطعا به نتایج خوبی خواهیم رسید و باید به سمتی حرکت کرد که خود مردم با اختیار خود از ارزش های اسلامی و دینی پاسداری کنند.

دانشگاه ها و مدارس در طرح دجال واره نقش مهمی دارند

این مسئول عنوان کرد: در مراحل بعدی این طرح، مساجد و گروه های مختلف تأثیرگذار نیز وارد عمل شده تا نسبت به آفات ماهواره هشدارهای لازم را بدهند که در این میان دانشگاه ها و مدارس از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی بیان داشت: امروز اغلب جوانان و نوجوانان کشور با دانشگاه و مدارس ارتباط دارند و اگر بتوان در زمینه مضرات ماهواره با مسئولان این دو مرکز هماهنگ بود، قطعا نتایج و ثمرات بیشتری را در این طرح مشاهده خواهیم کرد.

نصیری گفت: باید توجه داشت دشمن که از جنگ نظامی با ملت ایران مأیوس و ناامید شده است تمام برنامه ریزی خود را بر روی جنگ نرم و سست کردن عقاید مردم بویژه نسل جوان متمرکز کرده است که در این مسیر باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل موجود در کشور به صورت ویژه استفاده کرد.

این مسئول تأکید کرد: امروز حلقه های صالحین به عنوان بازوی سپاه خدمات شایسته ای را انجام داده و باید به وظیفه کادر سازی و تربیت افراد شایسته ادامه دهد.

حجت الاسلام میراحمدی نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت استفاده از این فرصت اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان زمینه حضور نوجوانان و جوانان در اماکن مذهبی بویژه در مساجد افزایش پیدا می کند و این فرصت خوبی را در اختیار مربیان حلقه های صالحین قرار داده تا هر چه بیشتر آنان را به سوی فرهنگ اسلامی سوق دهند.

استاد حلقه های صالحین استان تهران افزود: امروز جنایات ناراحت کننده ای توسط گروه های تکفیری در عراق و سوریه رخ می دهد که باید مربیان حلقه های صالحین در این زمینه روشنگری لازم را انجام داده و مردم را با ماهیت گروه های تروریستی آشنا سازند.

در ادامه این نشست هر یک از سرمربیان حلقه های صالحین به تببین برنامه های خود پرداختند که در این میان حجت الاسلام سید محسن محمودی سرمربی حلقه های صالحین ورامین با اشاره به سپری شدن ربع قرن از زعامت رهبری اظهار داشت: اکنون بیش از 25 سال از رهبری و زعامت مقام معظم رهبری در کشور می گذرد و باید برنامه های ویژه ای در جهت تببین جایگاه رهبری و ولایت فقیه در سال جدید تبیین شود که بر این اساس در شهرستان ورامین همایش بزرگی برای بررسی و تحلیل ویژگی های رهبری آیت الله خامنه ای در 25 سال گذشته برگزار شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 427
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 2,137
  • بازدید سال : 33,824
  • بازدید کلی : 1,212,219
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir