loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 517 2015/03/03 نظرات (0)

وایبر با نام لاتین Viber یکی از مسنجر های محبوب و قدرتمند در اسمارت فون ها است که سایت دانلود رایگان آخرین نسخه از آن را برای عموم به اشتراک گذاشته بود, حال شرکت سازنده این مسنجر یعنی Viber Media Inc این برنامه را برای سیستم عامل های دسکتاپ یعنی ویندوز,لینوکس و مکینتاش در نظر گرفته است. Viber برای ویندوز اجازه می دهد تا پیام رایگان ارسال کرده و برقراری تماس رایگان با دیگر کاربران Viber، بر روی هر دستگاه و شبکه، در هر کشور! وایبر تمامی مخاطبین، پیام ها و تاریخچه تماس را با دستگاه شما همگام سازی (سینک) میکند و به شما کمک میکند تا با استفاده از کامپیوتر خود با دوستانتان چت کرده و یا با آن ها تماس تصویری با کیفیت HD برقرار کنید. تمامی شکلک ها (stickers) با گوشی شما سینک شده و شما با یک کلیک میتوانید از آن ها در وایبر ویندوز استفاده کنید. شما میتوانید نرم افزار مسنجر Viber Windows را بصورت مستقیم از دانلود رایگان دریافت کنید.

ویژگی های برنامه وایبر ویندوز:

  • تماس های صوتی با بهترین کیفیت HD
  • تماس های ویدئویی
  • ارسال متن، عکس و sticker های مختلف
    دانلود مسنجر وایبر ویندوز - Viber Desktop Free Calls & Messages 4.4.0.3
پسر ایرانی بازدید : 234 2014/07/05 نظرات (0)

ویرایش حرفه ای متون و زبان های برنامه نویسی با نرم افزار ES-Computing EditPlus 3.50.197

با نرم افزار ES-Computing EditPlus قادر خواهید بود تا هرگونه فایل متنی و یا فایلهای HTML را ویرایش کرده و بهترین گزینه برای برنامه نویسان تحت ویندوز می باشد. این نرم افزار می تواند به جای Notepad که بصورت پیش فرض در ویندوز وجود دارد مورد استفاده قرار بگیرد زیرا دارای محیطی کاملا حرفه ای تر می باشد و ابزارهای متعددی را نیز برای شما فراهم 

پسر ایرانی بازدید : 289 2014/06/23 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

پسر ایرانی بازدید : 365 2014/06/23 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

 

پسر ایرانی بازدید : 243 2014/06/23 نظرات (0)

دانلود مرورگرsafari

شاید برایتان سخت باشد از میان مرورگرهای Opera و Chrome و Firefox مرورگری را انتخاب کنید ولی باید بدانید انتخاب شما سخت تر هم شده است! شرکت Apple نسخه ۵ مرورگر خود را وارد بازار کرده است . نسخه ۵ بعد از ورود به بازار بسیار سریع میان کاربران جا باز کرده است . یکی از خصوصیات های این مرورگر قدرتمند و سریع ، ظاهر فوق العاده زیبای آن است . از نظر قابلیت های مهم باید بگوییم هیچ دسته کمی از مرورگرهای ذکر شده ندارد بلکه بسیار قدرتمند تر و سریعتر از آنهاست. Safari شاهکار شرکت Apple است. این نرم افزار مرورگر (Browser) قدرتمندی است که برای دو سیستم عامل Mac و Windows ارائه می شود . مرورگر سریع صفحات با امنیت بسیار بالا و همچنین ظاهری بی نظیر در میان مرورگرها کاربران هنگام مرور صفحات به وجد می آورد . از نظر سرعت شرکت اپل اعدای بی نظیر بودن را دارد. این نرم افزار در اجرا جاوا اسکریپت از همه مرورگرها سریعتر است و باعث می شود بارگذاری صفحات بسیار سریع انجام شود . قابلیت های معمول مرورگرها یعنی Tab Browsering و Pop-Up Blocker نیز در این مرورگر وجود دارد .همچنین نمایش سایت هایی که شما بیشتر از بقیه سایت ها به آنها مراجعه می کنید ، در صفحه اول این مرورگر تعبیه شده است.

پسر ایرانی بازدید : 303 2014/05/15 نظرات (0)

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 



پسر ایرانی بازدید : 358 2014/05/15 نظرات (1)
Free Studio 6.3.1.514 نرم افزار تبدیل فایل می باشد که چندین مبدل را در خود جای داده که توسط آن می توان فایل ها را از فرمت های مختلف به یکدیگر تبدیل کرد. اگر شما در آیپاد به موسیقی گوش می دهید یا ویدئوهای خانگی خود را در دی وی دی رایت می کنید حتما به یک مبدل خوب نیاز خواهید داشت و نرم افزار Free Studio یکی از بهترین گزینه هاست که به شما بسیار کمک خواهد کرد این نرم افزار از ۴ قسمت  Internet, DVD & Video, MP3 & Audio and CD/DVD/BD تشکیل شده است که هر کدام از آنها ابزار مربوط به خود را داراست برخی از مبدل های این نرم افزار سرعت بیشتری دارند اما تمام آنها آزمایش شده اند و کار کردن آنها بسیار ساده است.
پسر ایرانی بازدید : 285 2014/05/11 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

Free Download Manager مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468

 


 

پسر ایرانی بازدید : 400 2014/03/08 نظرات (0)
مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت.

پسر ایرانی بازدید : 416 2014/02/25 نظرات (0)
http://vatandownload.com/img/dlarchive/Folder_Lock_v6.5.2-.jpg

 

Folder lock نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند.

 

پسر ایرانی بازدید : 312 2014/02/10 نظرات (0)


دانلود نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه - TrunCAD 3DGenerator 9.0.35 

شبیه ساز سه بعدی قدرتمند جهت طراحی انواع مبلمان و کابینت آشپزخانه 


Truncad 3DGenerator شبیه ساز سه بعدی قدرتمند جهت طراحی انواع مبلمان و کابینت آشپزخانه می باشد که دارای امکانات خوبی جهت انطباق بر روی محصول بوده و یکی از مناسب ترین نرم افزارها برای تولید کنندگان مبلمان و کابینت آشپزخانه جهت نمایش و جلب رضایت مشتری قبل از تولید محصول نهایی می باشد.

پسر ایرانی بازدید : 246 2014/02/10 نظرات (0)

دانلود ورژن قابل حمل قوی ترین نرم افزار کپی و رایت سی دی ! فقط 12 مگا بایت !  Nero.Portable

شاید الان در ذهن شما این سوال پیش آمده باشد که چطوری برنامه ی Nero که حجمش حدود 1 گیگابایت بوده حالا شده 12 مگابایت !؟!   شاید باور کردنش سخت باشه ولی این ورژن از برنامه ی نرو که قابل حمل (  Protable )  هم هست فقط حجمش 12 است . به راحتی میتوانید دانلود کنید و روی فلش مموری نگهداری کنید . در هر مکانی بدون نیاز به نصب اطلاعات مربوطه را بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید .

ورژن آخر این برنامه حجمش حدود 1 گیگابایت بود و برای نصب هم سخت افزار نسبتا قوی نیار بود ولی این ورژن قابل حمل بدون نیاز به سخت افزار قوی به راحتی قابل استفاده است . پیشنهاد میکند حداقل  یک بار از اینبرنامه استفاده کنید . 

این برنامه توسط تیم وطن دانلود 100% تست شده است  و از وطن دانلود برای اولین بار معرفی میشود . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

 پاورقی : Nero محبوبترين و يكي از قدرتمندترين نرم افزارهاي رايت سي دي در دنياست كه با توجه به قابليتهاي فراوان آن هر روز بر تعداد كاربران خود در سراسر دنيا افزوده است

پسر ایرانی بازدید : 447 2014/02/08 نظرات (0)


Freegate برنامه ای است که اجازه می دهد تا میلیونها نفر از کاربران در چین، برمه، ایران، و دیگر کشورهای تحت پوشش قوانین سانسور,دسترسی آزادانه به اینترنت داشته باشند.نرم افزار  Freegateبه صورت پرتابل است و هدف اصلی برای مبارزه با سانسور اینترنت در چین است.با Freegate ، فیلترینگ به راحتی قابل دور زدن استفقط بر روی آیکون برنامه کلیک کنید و به پروکسی سرور به طور کاملا ناشناس وصل می شوید.هنگامی که شما به پروکسی وصل می شوید، برنامه اینترنت اکسپلورر به طور خودکار باز می شود این به معنای وصل شدن شما به پروکسی امن فری گیت است و با خیال راحت بدون آشکارشدن هویت و محل خود در اینترنت گشت و گذار کنید

برای دیدن خصوصیت ها و دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید

پسر ایرانی بازدید : 459 2014/01/18 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت دوربین های مدار بسته GeoVision DVR 8.4
این نرم افزار قابلیت مدیریت دوربین های مدار بسته و ضبط با کیفیت فوق العاده را به شما می دهد.

قابلیت های اصلی این نرم افزار عبارتند از:

پسر ایرانی بازدید : 338 2013/12/18 نظرات (0)

||  ویــژه مستـــر دانلود  ||

دانلود نرم افزار آیین نامه راهنمایی و رانندگی و آزمون کامپیوتری به کمک این نرم افزار آموزشی می توانید نمونه آزمون راهنمایی و رانندگی را با خاطری آسوده در منزل تجربه نمایید… نرم افزار راهنمائی و رانندگی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 427
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 2,206
  • بازدید سال : 33,893
  • بازدید کلی : 1,212,288
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir