loading...
پسرایرانی
روز مادر و روز زن مبارک

x391fwqupluk7dpk322 جدیدترین اس ام اس روز زن

 

توجه : شما هم به جمع هزاران دختر و پسر ایرانی بپیوندید !!!
برای دریافت مقالات سایت در ایمیل خود حتما در گروه اینترنتی ما به صورت رایگان عضو شوید تا از تمام امکانات آن بلامانع بتوانید استفاده کنید.

برای عضویت در گروه ما اینجا کلیک کنید
www.IranianBoy.Ir

فروش ویژه نیم ست تیتانیوم (طرح حریم سلطان)

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان
 


ساپورت طرح دار نیکی تا

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 22.000 تـومان

این محصول در چهار رنگ مشکی، سرمه ای،طوسی و قهوه ای تیره عرضه شده است

(لطفا در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را انتخاب کنید)

 
پسر ایرانی بازدید : 1364 2012/09/11 نظرات (0)

سرهنگ سیدمحسن عرفانی رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جوانی اهل گیلان پس از ثبت نام در یکی از سایت های همسریابی به بهانه ازدواج با چند زن و دختر جوان آشنا شده بود. این فرد برای این که زودتر زمینه ارتباط خود را با زنان و دختران فراهم آورد، هنگام ثبت نام در سایت خود را دکتر و مهندس معرفی کرده بود، این درحالی بود که تحصیلات او زیر دیپلم بود. جوان مذکور پس از ثبت مشخصات خود در سایت و گرفتن مشخصات و شماره های تماس دختران و زنان جوانی که به منظور ازدواج در سایت همسریابی ثبت نام کرده بودند، با آنها قرار ملاقات گذاشت و در همین ملاقات های پی در پی بود که توانست اعتماد چند زن و دختر را به خود جلب کند.

http://www.hesetaze.com/wp-content/uploads/2011/10/FaceBook-Logo.png


سرهنگ عرفانی افزود: این متهم پس از آن که ۳ماه با طعمه های خود در تماس بود با عنوان این که مادرم به بیماری صعب العلاجی مبتلاست و هزینه های عمل و درمان او بسیار زیاد است از زنان و دختران تقاضای مبالغی پول کرده و به آنها وعده داده بود تا پول آنها را در اولین فرصت بازگرداند. زنان و دختران جوان نیز که رویای ازدواج با یک دکتر و مهندس را در سر می پروراندند چه بسا با فروش طلاهای خود مبالغی از ۶ تا ۱۰میلیون را به او دادند.

دانشجویان شهرکرد رئیس پلیس فتا خراسان رضوی افزود: متهم کلاهبردار پس از این که میلیون ها تومان پول از زنان و دخترانی در مشهد و دیگر شهرهای کشور گرفته بود تلفن خود را قطع کرده و دیگر به هیچ یک از تماس های این زنان پاسخ نداده بود.

 

http://up.fafun.ir/?di=WYLK

وی گفت: با شکایت تعدادی دختر جوان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان رضوی، ماموران این پلیس طی بررسی های فنی و پلیسی سرانجام موفق شدند، فرد کلاهبردار را که جوانی اهل گیلان بود شناسایی و دستگیر کنند. این متهم در بازجویی های اولیه منکر اقدامات خود شد اما وقتی با طعمه های خود روبه رو شد به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی درباره ازدواج از طریق سایت های همسریابی هشدار داد و افزود: در این سایت ها ممکن است افرادی با هویت های جعلی عضو شوند و با معرفی خود به عنوان یک شخص پولدار و دارای تحصیلات بالا دختران جوان را گول بزنند.

http://bornanews.ir/Image/News/2011/10/83711_634550852740085724_m.jpg

وی گفت: بسیاری از سایت های همسریابی کلاهبردار هستند. وی در توضیح این موضوع گفت: با ورود به صفحات این سایت ها مشاهده می شود که اعلام شده، ثبت نام به صورت رایگان است اما پس از ثبت نام به دلایل مختلف از جمله انواع عضویت، مبالغی را از ثبت نام کنندگان می گیرند تا اطلاعات افراد دلخواه ثبت نام کنندگان را در اختیار آنها قرار دهند.

وی افزود: بسیاری از این اطلاعات نیز ممکن است ساختگی و صرفا برای کلاهبرداری باشد.

سرهنگ عرفانی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که پس از عضویت در سایت همسریابی پیش می آید،ارتباط زن و مرد است که پس از آشنایی اولیه ممکن است دو طرف تصاویر شخصی خود را بین هم رد و بدل کنند که در این میان ممکن است افرادی با سوء استفاده از این موقعیت و با تهدید پخش تصاویر خصوصی دختران جوان از آنها اخاذی کنند.

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up6/71457717570647662806.jpg

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی همچنین گفت: زنان و دختران زیادی از طریق سایت های همسریابی فریب خورده اند و حتی زمینه ورود آنها به مراکز فساد به منظور سوء استفاده از آنان فراهم شده است و امکان پیگیری نیز در برخی موارد ممکن نیست چرا که کلاهبرداران با مدارک جعلی به عضویت سایت درمی آیندسرهنگ عرفانی به کاربران اینترنت توصیه کرد تا زمانی که این سایت ها ساماندهی و ثبت نشده و مجوزهای لازم برای چنین سایت هایی از سوی مسئولان مربوط از جمله وزارت خانه های ارشاد و ورزش و جوانان اعلام نشده است از مراجعه به این گونه سایت ها بپرهیزند.

 

تهدید به انتشار تصاویر شخصی، پیشنهاد رابطه نامشروع و اخاذی پیامدچت کردن

وی همچنین به پیامدهای منفی ارتباط با افراد غریبه و ناشناس از طریق فضای مجازی اشاره کرد و در مورد یک موضوع اخاذی و تهدید از دختری جوان گفت: چندی قبل دختر دانشجویی هنگام چت کردن (گفت وگوی اینترنتی) با مرد غریبه  ای آشنا شد و پس از مدتی که ارتباط این دو نفر بیشتر شد، آنان از طریق «وب کم» تصاویر یکدیگر را دیدند.

سرهنگ عرفانی افزود: این ماجرا ادامه داشت و پسر جوان تصاویری را که با وب کم از دختر جوان گرفته بود ضبط و نزد خود نگهداری می کرد. این فرد پس از مدتی با سوء استفاده از این تصاویر درصدد اخاذی از این دختر برآمد و حتی پیشنهاد ارتباط نامشروع داد، بنابراین به دختر مورد اشاره گفته بود اگر فلان مبلغ پول به من ندهی تصاویر و فیلم هایت را در اینترنت منتشر می کنم.

وی افزود: با شکایت این دختر به پلیس فتا پس از ردیابی های فراوان کارآگاهان در فضای مجازی سرانجام متهم جوان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عرفانی ضمن هشدار به خانواده ها درباره چت کردن در اینترنت افزود: در فضای اینترنت هویت واقعی افراد پنهان می ماند و ممکن است کلاهبردارانی هنگام چت کردن با ابراز عشق و علاقه به طرف مقابل درصدد سوء استفاده و اخاذی برآیند.

وی افزود: هنگامی که افراد به اینترنت متصل هستند ممکن است تمامی اطلاعات شخصی و تصاویر آنها از طرف فرد مقابل هک شود و مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: در هنگام چت کردن نیز کلاهبرداران، اخاذان و سوء استفاده کنندگان به راحتی می توانند اطلاعات طرف مقابل و عکس های شخصی و خانوادگی وی را هک کنند و به سرقت ببرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره مطالب و طراحی سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 762
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 360
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 427
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 2,328
  • بازدید سال : 34,015
  • بازدید کلی : 1,212,410
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار
    firefox
    New Version
    Google Chrome
    New Version
    Internet Explorer
    New Version
    IDM
    New Version
    Orbit
    New Version
    kaspersky
    New Version
    ESET NOD32
    New Version
    FlashGet
    New Version
    LimeWire
    New Version
    Alcohol 120%
    New Version
    Nero
    New Version
    K-Lite Codec Pack
    New Version
    WinRAR
    New Version
    Babylon
    New Version
    JetAudio
    New Version
    Winamp
    New Version
    CuteFTP
    New Version
    Yahoo! Messenger
    New Version
    TuneUp
    New Version
    WinZip
    New Version

    Site Logo
    Download Logo
    IranianBoy.Ir

    Imporant
    ارسال پیام
    IranianBoy.Ir